Karjera
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • AXAPTA 2012 sistemos programavimas;
  • SAP BO programavimas
  • diegiamų sprendimų testavimas;
  • verslo sprendimų projektavimas/programavimas ir kūrimas MS Dynamics AX aplinkoje;
  • ERP pritaikymas verslo procesams;
  • darbas su programų diegėjais ir programų vartotojais, dalyvavimas IT projektuose;
Reikalavimai :
  • aukštasis universitetinis išsilavinimas (informacinių technologijų srityje);
  • būtina darbo patirtis su Microsoft Dynamics AX;
  • išmanyti: .NET , C++, C#, X++, SQL;
  • anglų kalba B2 lygiu;
Mes siūlome :
  • Motyvuojantį atlyginimą, bei >25 papildomų naudų paketą
  • Kolegų patirtį ir patarimus, priskiriamą kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose
  • Galimybę augti kartu su įmone bei realizuoti savo idėjas tarptautiniu mastu;
  • Didesnį nei rinkos darbo užmokestį, tiesiogiai priklausantį nuo turimų kompetencijų;
  • Darbo užmokestis 1400 - 1700 eur netto (įvertinus darbo patirtį ir turimas kompetencijas).
Darbo vieta :  Visa Lietuva
Darbo aprašymas :
  • Žinomiausio Lietuvoje lietuviško kietojo sūrio Džiugas reprezentavimas. Kūrybiškas sūrio Džiugas degustacijų pravedimas Lietuvos ir užsienio svečiams. Rekomendacijų ir konsultacijų suteikimas apie Džiugas sūrį, pabrėžiant jo išskirtines savybes.
Reikalavimai :
  • Bent aukštasis neuniversitetinis išsilavinimas;
  • Bent vienos užsienio kalbos kalbėjimo lygis mažiausiai B2 lygiu;
  • Vairuotojo pažymėjimas, kadangi gali tekti naudotis automobiliu;
  • Geri bendravimo įgūdžiai;
  • Sąžiningumas, atsakingumas, pareigingumas ir iniciatyvumas.
Mes siūlome :
  • Darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve;
  • Galimybę nuolat kelti kvalifikaciją ir augti kartu su viena didžiausių ir moderniausių pieno perdirbimo įmonių Baltijos šalyse;
  • Priskiriamą kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose;
  • Darbo užmokestis, atsižvelgiant į turimą darbo patirtį ir komptenecijas, susideda iš dviejų dalių: nuo 35 Eur „į rankas“ už vieną degustaciją ir mažiausiai 10 % priedas nuo pardavimų degustacijos metu.
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Pelno siekimas, vadovaujantis Bendrovės nustatyta apskaitos politika;
  • Tinkamas finansinių srautų valdymas Bendrovėje ir jos įmonių grupėje;
  • Darbo užmokesčio apskaitos politikos tobulinimas, bendradarbiaujant kartu su Bendrovės departamentais;
  • Strateginių verslo krypčių rengimas ir įgyvendinimas, atsižvelgiant į bendrovės finansines galimybes;
  • Informacinių technologijų projektų inicijavimas ir įgyvendinimas, užtikrinant Bendrovės ir įmonių grupės informacinių technologijų kokybišką veikimą.
Reikalavimai :
  • Patirtis dirbant su verslo valdymo sistema „Microsoft Dynamics AX“;
  • Buhalterinis, finansinis išsilavinimas;
  • Ne mažesnė nei 5 metų darbo patirtis finansų valdymo srityje;
  • Strateginis mąstymas, derybiniai įgūdžiai. Puikios rekomendacijos apie Jus;
  • Atsakingumas, sąžiningumas, iniciatyvumas bei organizuotumas, komunikabilumas, lankstumas;
  • Geros anglų ir rusų kalbos žinios žodžiu ir raštu.
Mes siūlome :
  • Atsakingą, įdomų, dinamišką darbą tarptautinėje kompanijoje;
  • Darbą profesionalioje ir ilgametę patirtį turinčioje vadovų ir kolegų komandoje;
  • Profesinio tobulėjimo ir karjeros perspektyvas;
  • Konkurencingą atlyginimą nuo 1700 Eur neto per mėnesį bei papildomų naudų paketą.
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Darbas gamybos padaliniuose:
  • lydytų, puskiečių ir kietų sūrių gamyba, fasavimas, pakavimas;
  • glaistytų sūrelių, varškės gamyba, fasavimas, pakavimas.
  • sviesto, sūrių gamyba, fasavimas, pakavimas.
Reikalavimai :
  • Atsakomybė už atliekamus veiksmus, susijusius su vykdoma veikla;
  • Noras dirbti ir tobulėti;
  • Galimybė dirbti slenkančiu darbo grafiku
Mes siūlome :
  • Darbo rezultatus atitinkantį atlyginimo paketą;
  • Galimybę kelti savo kvalifikaciją ir tobulėti;
  • Priskiriamą globėją, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujoje darbo vietoje;
  • Papildomų naudų paketą;
  • Atlyginimas
  • 500-650 €/mėn. į rankas
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Įrengimų paruošimas darbui;
  • Detalių tinkamas plovimas ir dezinfekcija;
  • Atsakomybė už laiku ir kokybiškai pagamintą produktą;
  • Produkcijos ir paties proceso kokybinio atitikimo nustatytiems teisės aktams ir įmonės standartams užtikrinimas.
Reikalavimai :
  • Vidurinis su profesine kvalifikacija išsilavinimas;
  • Mechanikos/automatikos išmanymas;
  • Domėjimąsis technika ir imlumas mokytis;
  • Atsakomybė, kruopštumas, pareigingumas;
  • Noras dirbti komandoje, būti komandos lyderiu;
  • Darbo patirtis su maisto pramonės įrangimais - privalumas.
Mes siūlome :
  • Darbą su moderniais įrengimais ir galimybę mokytis iš ilgametę patirtį turinčių darbuotojų;
  • Visas socialines garantijas ir laiku mokamą konkurencingą darbo užmokestį;
  • Geras darbo sąlygas ir visas darbui reikalingas priemones;
  • Priskiriamą mokytoją, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujame darbe.
  • Atlyginimas
  • 500-750 €/mėn. į rankas
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Įmonių grupėje veikiančių verslo valdymo sistemų priežiūra ir administravimas, siekiant užtikrinti jų funkcionalumą darbo vietose, sistemų naudotojų konsultavimas. Sistemų funkcionalumų vystymo pasiūlymų teikimas, su tuo susijusių projektų valdymas (dalyvavimas rengiant technines užduotis, užduočių atlikimo stebėjimas, išorinių paslaugų tiekėjų darbo kokybės kontrolė, programuotojų konsultavimas, sklandaus diegimo, testavimo užtikrinimas kt.). IT ūkio priežiūra ir sklandaus darbo užtikrinimas. IT ūkio plėtros strategijos formavimas, įgyvendinimas.
Reikalavimai :
  • Aukštasis išsilavinimas IT, tiksliųjų mokslų srityse;
  • Ne mažesnė nei 3 m. patirtis dirbant verslo valdymo sistemų priežiūros ir plėtros srityje;
  • IT projektų valdymo patirtis;
  • Standartinių verslo procesų organizacijoje išmanymas;
  • Darbinė patirtis analizuojant verslo procesus gamybos srityje – privalumas;
  • Buhalterinės/valdymo apskaitos pagrindai Navision, Axapta verslo apskaitos sistemų išmanymas – privalumas;
  • Anglų kalba.
Mes siūlome :
  • Darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve;
  • Galimybę nuolat kelti kvalifikaciją ir augti kartu su viena didžiausių ir moderniausių pieno perdirbimo įmonių Baltijos šalyse;
  • Priskiriamą kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose;
  • Laiku mokamą konkurencingą atlyginimą bei papildomų naudų paketą.
  • Atlyginimas
  • Nuo 1700 €/mėn. į rankas
Darbo vieta :  Panevėžys
Darbo aprašymas :
  • Bendrovės gaminamų produktų pardavimas ir pardavimų plėtra;
  • Kreditų kontrolė;
  • Bendravimas su esamais klientais ir naujų klientų paieška;
  • Produktų priežiūra prekybos taškuose;
  • Užsakymų formavimas.
Reikalavimai :
  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (prekyba/ekonomika/vadyba - privalumas);
  • Iniciatyvumas, komunikabilumas, pareigingumas, savarankiškumas;
  • Sklandus darbas biuro programinės įrangos paketu;
  • Vairuotojo pažymėjimas B kategorija;
  • Sėkmingo darbo patirtis pardavimų vadybos srityje - privalumas;
Mes siūlome :
  • Pasiūlysime Jums konkurencingą, kompetencijas atitinkantį atlyginimą;
  • Jau pirmojo susitikimo metu plačiau pristatysime papildomų naudų paketą, kurį šiandien sudaro 25+ papildomos naudos!
  • Suteiksime galimybę dirbti veržlioje, motyvuojančioje ir draugiškoje komandoje, priskirsime kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose;
  • Visuomet įsiklausysime į Jūsų idėjas ir pasiūlymus;
  • Suteiksime galimybę kelti kvalifikaciją - nuolat mokytis ir tobulėti tiek vidiniuose tiek išoriniuose mokymuose.
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Produktų pristatymas bei pardavimų skatinimas eksporto šalyse;
  • Dalyvavimas susitikimuose su klientais;
  • Produkto grupės, prekės ženklų segmentavimas bei valdymas;
  • Suformuotų pardavimo tikslų įgyvendinimas;
  • Metinių rinkodaros ir pardavimų skatinimo planų rengimas;
  • Kainų bei produktų paklausos tyrimų organizavimas;
  • Produktų grupės asortimento Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje bei kitose šalyse formavimas;
  • Nacionalines reklamos akcijų, degustacijų organizavimas;
  • Kitų tiesioginio vadovo pavestų užduočių vykdymas.
Reikalavimai :
  • Pageidautinas pardavimų bei derybų meno išmanymas;
  • Pageidautina ne mažesnė kaip 2 metų darbo patirtis rinkodaros, reklamos ar vadybos srityje;
  • Pageidautina ne mažesnė kaip 2 metų patirtis reguliarios paklausos prekių rinkoje;
  • Pageidautina ne mažesnė kaip 2 metų patirtis Lietuvos rinkoje;
  • Orientacija į rezultatus, sugebėjimas spręsti problemas, atkaklumas ir geri organizaciniai gebėjimai;
  • Pageidautina rusų (B2) ir Anglų (B2) kalbų žinios raštu ir žodžiu;
  • LR įstatymų ir Vyriausybės nutarimų, kitų teisės aktų išmanymas.
Mes siūlome :
  • Pasiūlysime Jums konkurencingą, kompetencijas atitinkantį atlyginimą;
  • Jau pirmojo susitikimo metu plačiau pristatysime papildomų naudų paketą, kurį šiandien sudaro 25+ papildomos naudos!
  • Suteiksime galimybę dirbti veržlioje, motyvuojančioje ir draugiškoje komandoje, priskirsime kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose;
  • Visuomet įsiklausysime į Jūsų idėjas ir pasiūlymus;
  • Suteiksime galimybę kelti kvalifikaciją - nuolat mokytis ir tobulėti tiek vidiniuose, tiek išoriniuose mokymuose.
  • Atlyginimas
  • Nuo 2000 €/mėn. į rankas
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Optimalaus gamybos plano (remiantis gamybos grafikais) sudarymas ir užsakymų pateikimas gamybai;
  • Gamybos plano analizavimas ir keitimas, atsižvelgiant į rinkų apribojimus, klientų užsakymus, sezoniškumą;
  • Gamybos plano vykdymo kontrolė, nevykdymo analizė ir problemų sprendimas;
  • Reikiamos produkcijos kiekio sandėlyje užtikrinimas;
  • Užsakomų produktų dinamikos nuolatinė analizė, pasiūlymų teikimas vadovybei;
Reikalavimai :
  • Puikios anglų kalbos žinios žodžiu ir raštu. Vokiečių ar prancūzų kalbos žinios – privalumas;
  • Ne mažesnė nei 2 m. patirtis gamybos planavimo ar likučių valdymo srityje;
  • Finansinis raštingumas;
  • Aukštasis išsilavinimas ekonomikos, finansų, gamybos planavimo ar panašioje srityje;
  • Atsakingumas, sąžiningumas, pareigingumas, kruopštumas, įžvalgumas.
Mes siūlome :
  • Profesinio bei asmeninio tobulėjimo galimybes;
  • Galimybę pritaikyti patirtį ir realizuoti idėjas įmonėje, veikiančioje tarptautiniu mastu;
  • Dinamišką darbą profesionaliame kolektyve
  • Priskiriamą kuratorių sėkmingam startui naujose pareigose;
  • Papildomų naudų paketą.
Darbo vieta :  Telšiai, Vilnius, Kaunas, Klaipėda
Darbo aprašymas :
  • Vidaus auditų atlikimas bendrovėje ir su ja susijusiose įmonėse;
  • Įmonių vidaus kontrolės sistemos ir rizikos veiksnių valdymo efektyvumo vertinimas;
  • Apskaitos procesų aprašymas;
  • Vidaus audito ataskaitų rengimas bei rekomendacijų įgyvendinimo kontrolė;
  • Įmonės veiklos efektyvinimas įgyvendinant įmonės strategiją, ūkinę ir finansų politiką;
  • Įmonės veiklos plėtojimas ir tęstinumo garantavimas;
  • Informacijos, analitinės medžiagos, vertinimų, rekomendacijų ir patarimų, susijusius su audituojama veikla, teikimas.
Reikalavimai :
  • Aukštasis universitetinis arba jam prilygintas socialinių mokslų studijų srities ekonomikos, vadybos ir verslo, viešojo administravimo arba teisės krypčių išsilavinimas;
  • Bent 2 metų darbo patirtis auditavimo srityje;
  • Auditoriaus pažymėjimas (privalumas);
  • Geros anglų kalbos žinios;
  • Gebėjimas dirbti komandoje, turėti analitinį bei strateginį mąstymą, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • Sąžiningumas, atsakingumas, pareigingumas, iniciatyvumas.
Mes siūlome :
  • Pasiūlysime Jums konkurencingą, kompetencijas atitinkantį atlyginimą;
  • Jau pirmojo susitikimo metu plačiau pristatysime papildomų naudų paketą, kurį šiandien sudaro 25+ papildomos naudos!
  • Suteiksime galimybę dirbti veržlioje, motyvuojančioje ir draugiškoje komandoje, priskirsime kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose;
  • Visuomet įsiklausysime į Jūsų idėjas ir pasiūlymus;
  • Suteiksime galimybę kelti kvalifikaciją - nuolat mokytis ir tobulėti tiek vidiniuose, tiek išoriniuose mokymuose.
  • Atlyginimas
  • Nuo 1800 €/mėn. į rankas
Darbo vieta :  Klaipėda, Kretinga
Darbo aprašymas :
  • AB ŽEMAITIJOS PIENAS kviečia prisijungti prie savo kolektyvo.
  • Bendrovės gaminamų produktų pardavimas ir pardavimų plėtra;
  • Kreditų kontrolė;
  • Bendravimas su esamais klientais ir naujų klientų paieška;
  • Produktų priežiūra prekybos taškuose;
  • Užsakymų formavimas.
Reikalavimai :
  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (prekyba/ekonomika/vadyba - privalumas);
  • Iniciatyvumas, komunikabilumas, pareigingumas, savarankiškumas;
  • Sklandus darbas biuro programinės įrangos paketu;
  • Vairuotojo pažymėjimas B kategorija;
  • Sėkmingo darbo patirtis pardavimų vadybos srityje - privalumas;
Mes siūlome :
  • Pasiūlysime Jums konkurencingą, kompetencijas atitinkantį atlyginimą;
  • Jau pirmojo susitikimo metu plačiau pristatysime papildomų naudų paketą, kurį šiandien sudaro 25+ papildomos naudos!
  • Suteiksime galimybę dirbti veržlioje, motyvuojančioje ir draugiškoje komandoje, priskirsime kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose;
  • Visuomet įsiklausysime į Jūsų idėjas ir pasiūlymus;
  • Suteiksime galimybę kelti kvalifikaciją - nuolat mokytis ir tobulėti tiek vidiniuose tiek išoriniuose mokymuose.
  • Atlyginimas 800-1200 €/mėn. į rankas
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Personalo dokumentų administravimas (darbuotojų priėmimas, atleidimas, atostogų administravimas, darbo laiko apskaita, darbo sutarčių pakeitimai ir t. t.);
  • Informacijos apie personalą sisteminimas, analizė, ataskaitų ir prezentacijų ruošimas;
  • Darbuotojų paieškos ir atrankos organizavimas bei vykdymas;
  • Darbuotojų adaptacijos ir atestacijos procesų organizavimą ir vykdymas;
  • įmonės vidinės komunikacijos valdymas, renginių įmonės darbuotojams organizavimas;
  • Bendradarbiavimas su aukštosiomis ir profesinėmis mokymo įstaigomis;
  • Dalyvavimas personalo projektuose.
Reikalavimai :
  • Turite aukštąjį išsilavinimą (psichologijos ar personalo vadybos srityje privalumas);
  • Turite 2 metų darbo patirties personalo vadybos srityje (patirtis gamybinėje įmonėje privalumas);
  • Puikiai išmanote LR darbo kodeksą ir galite jį praktiškai taikyti;
  • Turite patirties darbuotojų atrankos srityje;
  • Gebate dirbti savarankiškai ir komandoje;
  • Turite puikius bendravimo įgūdžius, esate energingas,
  • Kūrybiškas ir kruopštus;
  • Puikiai mokate anglų kalbą.
Mes siūlome :
  • Pasiūlysime Jums konkurencingą, kompetencijas atitinkantį atlyginimą;
  • Jau pirmojo susitikimo metu plačiau pristatysime papildomų naudų paketą, kurį šiandien sudaro 25+ papildomos naudos!
  • Suteiksime galimybę dirbti veržlioje, motyvuojančioje ir draugiškoje komandoje;
  • Priskirsime kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose;
  • Visuomet įsiklausysime į Jūsų idėjas ir pasiūlymus;
  • Suteiksime galimybę kelti kvalifikaciją - nuolat mokytis ir tobulėti tiek vidiniuose, tiek išoriniuose mokymuose
  • Atlyginimas
  • 750-850 €/mėn. į rankas
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • ​Iš tiekėjų nupirktos žaliavos (pieno) pristatymas į pieno perdirbimo gamyklą Telšiuose AB „Žemaitijos pienas“;
  • Kokybiškas transportuojamos žaliavos paėmimas;
  • Saugus žaliavos transportavimas;
  • Žaliavos pridavimas;
  • Transporto skyriaus keliamų užduočių vykdymas, darbo priemonių sanitarinio stovio užtikrinimas.
Reikalavimai :
  • Vidurinis arba profesinio mokymo mechanikos srityje išsilavinimas;
  • B, C, CE, vairuotojo pažymėjimo kategorijos, 95 kodas, vairuotojo kortelė, pieno supirkėjo pažymėjimas (būtų privalumas);
  • Mažiausiai 5 metai darbo patirties dirbant su CE kategorijos transporto priemonėmis;
  • Sąžiningumas, darbštumas, loginis mąstymas, greita orientacija, sugebėjimas užsibrėžti tikslus ir atkaklus jų siekimas;
  • Pagrindinis užsibrėžtas veiklos tikslas – savo žiniomis ir gebėjimais atitikti užsakovo lūkesčius užtikrinant produkto saugą ir kokybę;
  • Pagarba ir bendradarbiavimas su tiesioginiais vadovais, konstruktyvių pastabų, pasiūlymų pateikimas, kitos įžvalgos, susijusios su veiklos rezultatų gerinimu;
  • Atsakingumas ir pareigingumas, efektyvus įmonės reprezentavimas.
Mes siūlome :
  • ​Laiku mokamą konkurencingą atlyginimą;
  • Papildomas išmokas už puikų darbo atlikimą;
  • Įvadinius apmokymus ir instruktažą tinkamam pareigų vykdymui;
  • Darbą techniškai tvarkingomis transporto priemonėmis;
  • Visą parą galiojantį draudimą nuo nelaimingų atsitikimų (darbo ir poilsio metu);
  • Galimybę darbovietėje su nuolaida įsigyti bendrovės produkcijos;
  • Visas darbui reikalingas priemones;
  • Priskiriamą kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose.​
  • Atlyginimas 900-1100 €/mėn. į rankas
Darbo vieta :  Klaipėda
Darbo aprašymas :
  • Tiesioginis darbas su svarbiais klientais vakarų ir pajūrio zonoje;
  • Derybos, pasiūlymų rengimas, analizė;
  • Darbas su esamais klientais ir naujų klientų paieška;
  • Darbas su su pustinkliais, vaistinėmis, HoReCa, renginių/švenčių organizatoriais ir kaimo/sodybos turizmu ir kt. Klientais kuruojamame regione;
  • Darbas su Pieno produktais, vaisvandeniais ir mineraliniu vandeniu;
  • Priskirtos aptarnaujamos zonos rinkos apžvalga.
Reikalavimai :
  • Aukštasis išsilavinimas verslo ar pardavimų vadybos, verslo administravimo srityse;
  • Ne mažesnė nei 3 metų darbo patirtis su modernias prekybos tinklais TIESIOGIAI;
  • Asmeninės savybės:
  • Analitinis mąstymas, orientaciją į tikslą/ rezultatą, dalykinis bendravimas, orientacija į žmones, gebėjimas dirbti komandoje, organizuotumas, planavimas, lankstumas, geri derybiniai įgūdžiai.
  • PRIVALUMAI:
  • Anglų ir rusų kalbos žinios ne žemesniu nei B2 lygiu;
  • Rusų kalbos žinios;
  • Matematinis raštingumas.
Mes siūlome :
  • Konkurencingą ir motyvuojantį darbo užmokesčio paketą;
  • Profesinio bei asmeninio tobulėjimo galimybes, karjeros perspektyvas;
  • Galimybę pritaikyti patirtį ir realizuoti idėjas įmonėje, veikiančioje tarptautiniu mastu;
  • Dinamišką darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve;
  • Paskiriamą kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti AB "Žemaitijos pienas".
  • Atlyginimas
  • 1000-1200 €/mėn. į rankas
Darbo vieta :  Telšiai
Darbo aprašymas :
  • Komunikacijos strategijos socialiniuose tinkluose (Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn) planavimas ir išpildymas;
  • Komunikacijos socialiniuose tinkluose stebėjimas bei analizavimas;
  • Turinio tikslinėms grupėms kūrimas bei rezultatų analizė;
  • Reklaminių kampanijų socialiniuose tinkluose kūrimas ir įgyvendinimas, biudžeto planavimas bei ataskaitų parengimas;
  • Nuolatinis naujovių sekimas ir gebėjimas jas integruoti;
  • Konkurencinės rinkos analizavimas.
  • Darbo vieta Telšiuose
Reikalavimai :
  • Mokėjimas dirbti Manage Ads (Facebook, Instagram), Google Ads (reklama Youtube, GDN baneriai) reklamos įrankiais;
  • Naujausių socialinių tinklų tendencijų išmanymas;
  • Aukštasis išsilavinimas;
  • Interneto svetainių administravimo patirtis - privalumas;
  • Anglų, rusų kalbų žinios.
  • HTML, XML, CSS supratimas;
  • Adobe paketo programų (Photoshop, Dreamviewer) išmanymas;
  • Gebėjimas dirbti su FTP serveriu;
  • Sąžiningumas, atsakingumas, pareigingumas, iniciatyvumas;
Mes siūlome :
  • Pasiūlysime Jums konkurencingą, kompetencijas atitinkantį atlyginimą;
  • Jau pirmojo susitikimo metu plačiau pristatysime papildomų naudų paketą, kurį šiandien sudaro 25+ papildomos naudos!
  • Suteiksime galimybę dirbti veržlioje, motyvuojančioje ir draugiškoje komandoje, priskirsime kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose;
  • Visuomet įsiklausysime į Jūsų idėjas ir pasiūlymus;
  • Suteiksime galimybę kelti kvalifikaciją - nuolat mokytis ir tobulėti tiek vidiniuose tiek išoriniuose mokymuose.
  • Atlyginimas
  • Nuo 800 €/mėn. į rankas
Darbo vieta :  Vilnius
Darbo aprašymas :
  • Pardavimo procesų analizė, valdymas, įgyvendinimas;
  • Sistemingi rinkos ir tinklų auditai: kainodaros bei kitų susitarimų stebėjimas, kontrolė, analizė;
  • Savalaikis ir teisingas informacijos pateikimo tinklams užtikrinimas;
  • Asortimento plėtra, naujų produktų įvedimas/ pristatymas tinklų atstovams;
  • Darbas su pardavimo skatinimo akcijomis: tinklų poreikių analizė, akcijų planavimas ir modeliavimas, pasiūlymų formavimas ir pateikimas, derybų dėl akcinių pasiūlymų vykdymas, patvirtinimas ir galutinės informacijos pateikimas įteisinimui;
  • Dokumentacijos sisteminimas;
Reikalavimai :
  • Aukštasis išsilavinimas verslo ar pardavimų vadybos, verslo administravimo srityse;
  • Ne mažesnė nei 3 metų darbo patirtis su modernias prekybos tinklais TIESIOGIAI;
  • Asmeninės savybės:
  • Analitinis mąstymas, orientaciją į tikslą/ rezultatą, dalykinis bendravimas, orientacija į žmones, gebėjimas dirbti komandoje, organizuotumas, planavimas, lankstumas, geri derybiniai įgūdžiai.
  • PRIVALUMAI:
  • Anglų kalbos žinios ne žemesniu nei B2 lygiu;
  • Rusų kalbos žinios;
  • Matematinis raštingumas.
Mes siūlome :
  • Konkurencingą ir motyvuojantį darbo užmokesčio paketą;
  • Profesinio bei asmeninio tobulėjimo galimybes, karjeros perspektyvas;
  • Galimybę pritaikyti patirtį ir realizuoti idėjas įmonėje, veikiančioje tarptautiniu mastu;
  • Dinamišką darbą draugiškame ir profesionaliame kolektyve;
  • Paskiriamą kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti AB "Žemaitijos pienas".
  • Atlyginimas
  • 1000-1200 €/mėn. į rankas
Darbo vieta :  Visa Lietuva
Darbo aprašymas :
  • Jei esate pardavėjas/-a profesionalas/-ė, turintis/-i ne mažesnę nei 2 metų darbo patirtį pardavimų ir /ar eksporto srityje, tai šis pasiūlymas kaip tik JUMS!
  • Įmonė siūlo puikią galimybę – praplėsti profesinę sritį, pažinti koordinuojamos rinkos kultūrą ir įsitvirtinti užsienio šalyje vienam arba su šeima pagal specialų, tik Jums, sudarytą gerovės paslaugų paketą.
  • Jau pirmo susitikimo metu papasakosime apie galimybę ne tik dirbti, bet ir gyventi priskirtos rinkos šalyje. Pristatysime preliminarų gerovės paslaugų paketą, pagal kurį turėsite galimybę įsikurti koordinuojamos rinkos šalyje (apmokamos būsto nuomos, transporto, grįžimo į Lietuvą išlaidos, vaikų ugdymui patiriamos išlaidos).
  • Jūsų atsakomybė:
  • Nuolatinis bendravimas su priskirtos šalies klientais, naujų klientų paieška;
  • Priskirtos rinkos tyrimas, nustatant potencialius ir geriausius bendrovėje gaminamos produkcijos pirkėjus;
  • Derybų vedimas dėl produkcijos pardavimo, pozicionavimo;
  • Pardavimų vykdymui reikalingos dokumentacijos rengimas;
  • Produkcijos pristatymo ir paslaugų teikimo pirkėjui procesų koordinavimas.
  • Darbo vieta – priskirtoje rinkoje pagal specialų įmonės sudarytą gerovės paketą.
Reikalavimai :
  • Turite ne mažesnę nei 2 metų darbo patirtį pardavimų ir/ar eksporto srityje;
  • Puikiai kalbate priskirtos rinkos kalbomis, šiuo atveju – kroatų, japonų, švedų, danų, kinų kalbomis.
  • Esate imlus/-i naujovėms, gebate greitai įsisavinti informaciją ir taikyti ją praktiškai;
  • Orientuojatės į tikslą ir rezultatą, efektyviai ir savarankiškai planuojate savo darbus;
  • Esate įgiję aukštąjį išsilavinimą socialinių mokslų srityje, pageidautina – verslo vadybos/administravimo, ekonomikos, tarptautinio verslo studijų srityse;
  • Pasižymite energingumu, atsakingumu, sąžiningumu, iniciatyvumu, atkaklumu, pozityvumu.
Mes siūlome :
  • Pasiūlysime Jums konkurencingą, kompetencijas ir kuruojamos rinkos aukštą pragyvenimo lygį atitinkantį atlyginimą;
  • Jau pirmojo susitikimo metu plačiau pristatysime papildomų naudų paketą, kurį šiandien sudaro 25+ papildomos naudos!
  • Suteiksime galimybę dirbti veržlioje, motyvuojančioje ir draugiškoje komandoje, priskirsime kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose;
  • Visuomet įsiklausysime į Jūsų idėjas ir pasiūlymus;
  • Suteiksime galimybę kelti kvalifikaciją - nuolat mokytis ir tobulėti tiek vidiniuose tiek išoriniuose mokymuose.
  • Atlyginimas
  • Nuo 1600 €/mėn. į rankas
Darbo vieta :  Visa Lietuva
Darbo aprašymas :
  • Jei esate pardavėjas/-a profesionalas/-ė, turintis/-i ne mažesnę nei 2 metų darbo patirtį pardavimų ir /ar eksporto srityje, tai šis pasiūlymas kaip tik JUMS!
  • Įmonė siūlo puikią galimybę – praplėsti profesinę sritį, pažinti koordinuojamos rinkos kultūrą ir įsitvirtinti užsienio šalyje vienam arba su šeima pagal specialų, tik Jums, sudarytą gerovės paslaugų paketą.
  • Jau pirmo susitikimo metu papasakosime apie galimybę ne tik dirbti, bet ir gyventi priskirtos rinkos šalyje. Pristatysime preliminarų gerovės paslaugų paketą, pagal kurį turėsite galimybę įsikurti koordinuojamos rinkos šalyje (apmokamos būsto nuomos, transporto, grįžimo į Lietuvą išlaidos, vaikų ugdymui patiriamos išlaidos).
  • Jūsų atsakomybė:
  • Nuolatinis bendravimas su priskirtos šalies klientais, naujų klientų paieška;
  • Priskirtos rinkos tyrimas, nustatant potencialius ir geriausius bendrovėje gaminamos produkcijos pirkėjus;
  • Derybų vedimas dėl produkcijos pardavimo, pozicionavimo;
  • Pardavimų vykdymui reikalingos dokumentacijos rengimas;
  • Produkcijos pristatymo ir paslaugų teikimo pirkėjui procesų koordinavimas.
  • Darbo vieta – priskirtoje rinkoje pagal specialų įmonės sudarytą gerovės paketą.
Reikalavimai :
  • Turite ne mažesnę nei 2 metų darbo patirtį pardavimų ir/ar eksporto srityje;
  • Puikiai kalbate priskirtos rinkos kalbomis, šiuo atveju – latvių, estų, lenkų kalbomis.
  • Esate imlus/-i naujovėms, gebate greitai įsisavinti informaciją ir taikyti ją praktiškai;
  • Orientuojatės į tikslą ir rezultatą, efektyviai ir savarankiškai planuojate savo darbus;
  • Esate įgiję aukštąjį išsilavinimą socialinių mokslų srityje, pageidautina – verslo vadybos/administravimo, ekonomikos, tarptautinio verslo studijų srityse;
  • Pasižymite energingumu, atsakingumu, sąžiningumu, iniciatyvumu, atkaklumu, pozityvumu.
Mes siūlome :
  • Pasiūlysime Jums konkurencingą, kompetencijas ir kuruojamos rinkos aukštą pragyvenimo lygį atitinkantį atlyginimą;
  • Jau pirmojo susitikimo metu plačiau pristatysime papildomų naudų paketą, kurį šiandien sudaro 25+ papildomos naudos!
  • Suteiksime galimybę dirbti veržlioje, motyvuojančioje ir draugiškoje komandoje, priskirsime kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose;
  • Visuomet įsiklausysime į Jūsų idėjas ir pasiūlymus;
  • Suteiksime galimybę kelti kvalifikaciją - nuolat mokytis ir tobulėti tiek vidiniuose tiek išoriniuose mokymuose.
  • Atlyginimas
  • Nuo 1600 €/mėn. į rankas
Darbo vieta :  Vilnius
Darbo aprašymas :
  • Bendrovės gaminamų produktų pardavimas ir pardavimų plėtra;
  • Kreditų kontrolė;
  • Bendravimas su esamais klientais ir naujų klientų paieška;
  • Produktų priežiūra prekybos taškuose;
  • Užsakymų formavimas.
Reikalavimai :
  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (prekyba/ekonomika/vadyba - privalumas);
  • Iniciatyvumas, komunikabilumas, pareigingumas, savarankiškumas;
  • Sklandus darbas biuro programinės įrangos paketu;
  • Vairuotojo pažymėjimas B kategorija;
  • Sėkmingo darbo patirtis pardavimų vadybos srityje - privalumas;
Mes siūlome :
  • Pasiūlysime Jums konkurencingą, kompetencijas atitinkantį atlyginimą;
  • Jau pirmojo susitikimo metu plačiau pristatysime papildomų naudų paketą, kurį šiandien sudaro 25+ papildomos naudos!
  • Suteiksime galimybę dirbti veržlioje, motyvuojančioje ir draugiškoje komandoje, priskirsime kuratorių, kuris padės Jums sėkmingai startuoti naujose pareigose;
  • Visuomet įsiklausysime į Jūsų idėjas ir pasiūlymus;
  • Suteiksime galimybę kelti kvalifikaciją - nuolat mokytis ir tobulėti tiek vidiniuose tiek išoriniuose mokymuose.
  • Atlyginimas 800-1200 EUR per mėnesį atskaičius mokesčius