Naujienos
DŽIUGAS - Metų prekės ženklas 2018
2018-08-13

DŽIUGAS - Metų prekės ženklas 2018

Konkurso „Metų prekės ženklas 2018“ finalininkai – solidžiausius pardavimus ir didžiausią augimą per metus skaičiuojantys prekių ženklai iš 4-ių greitai vartojamų produktų kategorijų (angl. FMCG): maisto produktų ir bakalėjos, gėrimų, asmens higienos ir namų ūkio priežiūros priemonių. Į šiemetinį finalą komisija atrinko 28 finalininkus, o sėkmės laurai atiteko prekės ženklui „Džiugas“ – jis tapo „Metų prekės ženklu 2018“. „Šiemet turėjome du stiprius pretendentus į pagrindinį apdovanojimą – „Džiugą“ ir „Borjomi“. Abu jie, kaip rodo vartotojų tyrimas, turi ir aukštą išskirtinumo, ir pasitenkinimo rodiklį, ir puikų rekomendavimo indeksą, tačiau „Džiugas“ vis tik pagal šiuos aspektus buvo vienu laipteliu aukščiau“, – vartotojų nuomonės tyrimą apibendrina Liutauras Daugirdas, tyrimų bendrovės „Synopticom“ direktorius, komisijos narys. „Džiugo“ pozicijos buvo stipresnės ir žiniasklaidos stebėsenos bendrovės „Mediaskopas“ finalininkų komunikacijos efektyvumo analizėje. „Šis prekės ženklas išlaiko lietuviškumo braižą, geba neprarasti aktualumo, lanksčiai prisitaiko prie rinkos poreikių, kuria gaminius įvairioms vartojimo situacijoms. Tai rezultatas ilgo, nuoseklaus darbo“, – „Džiugo“ sėkmę pabrėžia Paulius Pocius, AB „Grigeo“ rinkodaros vadovas, komisijos narys. Finalininkus komisija atrinko, remdamasi tyrimų bendrovės „Nielsen“ duomenimis, atsižvelgiant į užimamą rinkos dalį ir jos pokytį, apskaičiuotą vienetais bei verte per 2017 m., palyginti su ankstesniais. Taip pat buvo atsižvelgiama, augo ar krito visa prekių kategorija.

Plačiau: https://www.vz.lt/rinkodara/2018/05/09/metu-prekes-zenklo-titulas-keliauja-i-dziugo-rankas#ixzz5F61tvxB