Naujienos
„Žemaitijos pienas“ -- didžiausioje pasaulyje maisto ir gėrimų parodoje
2018-11-16

„Žemaitijos pienas“ -- didžiausioje pasaulyje maisto ir gėrimų parodoje

Spalio 21-25 dienomis Paryžiuje įvyko maisto produktų paroda „SIAL

Paris 2018“, šiemet pritraukusi daugiau nei 160 tūkst. lankytojų.

 

Ypač reikšminga tai, kad kas dvejus metus vykstanti paroda yra

įvardijama kaip viena didžiausių maisto pramonės sektoriaus prekybos

sandėrių vietų pasaulyje bei viena geriausių vietų stiprinti ir plėsti savo

verslą, todėl neatsitiktinai ji tampa didžiuliu traukos centru

paryžiečiams ir svečiams.

 

Šiais metais parodoje dalyvavo apie 7 tūkst. 200 įmonių iš 109

pasaulio šalių. O savo produkciją eksponavo net 39 įmonės iš Lietuvos.

 

 

Parodoje tradiciškai dalyvavo gausi „Žemaitijos pieno“ delegacija.

Savo įsirengtame stende visas penketą parodos dienų įmonės atstovai organizavo

susitikimus su esamais ir potencialiais klientais iš įvairių pasaulio

šalių -- Japonijos, Amerikos, Kinijos, Prancūzijos, Anglijos,

Ispanijos, Italijos, Vokietijos, Pietų Korėjos, Izraelio, Švedijos ir

kitų.

 

Tokių susitikimų metu aptartos naujų produktų įvedimo į tinklus bei

asortimento plėtros galimybės, taip pat gauta daugiau kaip 100

vertingų kontaktų tolimesnei komercinei veiklai plėtoti.

 

Žemaitišką parodos stendą aplankė garbus svečias -- Lietuvos

Respublikos žemės ūkio ministras Giedrius Surplys. Ministras

džiaugėsi, kad lietuviškos įmonės ir toks senbuvis kaip „Žemaitijos

pienas“ dalyvauja prestižinėse parodose, kurios yra vienas iš

efektyviausių verslo partnerių paieškos būdų.

 

Parodos metu buvo organizuojamas ir maisto produktų degustacijos, kur

ypač puikaus įvertinimo sulaukė žemaičių įmonėje gaminamas ir

daugelyje šalių aukščiausių įvertinimų pelnęs kietasis sūris DŽIUGAS.

Pristatytas ir išskirtinis -- 100 bei 120 mėnesių -- brandos sūris.

Parodos dalyviai stebėjosi ir gėrėjosi neįprastu ilgo nokinimo DŽIUGO

ir apelsinų džemo deriniu, gyrė skonių harmoniją. Ypač džiugu, kad

kietasis sūris DŽIUGAS tapo skaniu parodos akcentu.

 

Aplankyti ir kitų įmonių stendai, domėtasi inovacijomis ir

populiariomis tendencijomis, parsivežta daug naujų idėjų ir kontaktų

toliau tęsti sėkmingus darbus, plečiant „Žemaitijos pieno“ produkcijos

pardavimus užsienio rinkose.