Spalio 21-25 dienomis Paryžiuje įvyko maisto produktų paroda „SIAL
Paris 2018“, šiemet pritraukusi daugiau nei 160 tūkst. lankytojų.
Ypač reikšminga tai, kad kas dvejus metus vykstanti paroda yra
įvardijama kaip viena didžiausių maisto pramonės sektoriaus prekybos
sandėrių vietų pasaulyje bei viena geriausių vietų stiprinti ir plėsti savo
verslą, todėl neatsitiktinai ji tampa didžiuliu traukos centru
paryžiečiams ir svečiams.
Šiais metais parodoje dalyvavo apie 7 tūkst. 200 įmonių iš 109
pasaulio šalių. O savo produkciją eksponavo net 39 įmonės iš Lietuvos.
Parodoje tradiciškai dalyvavo gausi „Žemaitijos pieno“ delegacija.
Savo įsirengtame stende visas penketą parodos dienų įmonės atstovai organizavo
susitikimus su esamais ir potencialiais klientais iš įvairių pasaulio
šalių -- Japonijos, Amerikos, Kinijos, Prancūzijos, Anglijos,
Ispanijos, Italijos, Vokietijos, Pietų Korėjos, Izraelio, Švedijos ir
kitų.
Tokių susitikimų metu aptartos naujų produktų įvedimo į tinklus bei
asortimento plėtros galimybės, taip pat gauta daugiau kaip 100
vertingų kontaktų tolimesnei komercinei veiklai plėtoti.
Žemaitišką parodos stendą aplankė garbus svečias -- Lietuvos
Respublikos žemės ūkio ministras Giedrius Surplys. Ministras
džiaugėsi, kad lietuviškos įmonės ir toks senbuvis kaip „Žemaitijos
pienas“ dalyvauja prestižinėse parodose, kurios yra vienas iš
efektyviausių verslo partnerių paieškos būdų.
Parodos metu buvo organizuojamas ir maisto produktų degustacijos, kur
ypač puikaus įvertinimo sulaukė žemaičių įmonėje gaminamas ir
daugelyje šalių aukščiausių įvertinimų pelnęs kietasis sūris DŽIUGAS.
Pristatytas ir išskirtinis -- 100 bei 120 mėnesių -- brandos sūris.
Parodos dalyviai stebėjosi ir gėrėjosi neįprastu ilgo nokinimo DŽIUGO
ir apelsinų džemo deriniu, gyrė skonių harmoniją. Ypač džiugu, kad
kietasis sūris DŽIUGAS tapo skaniu parodos akcentu.
Aplankyti ir kitų įmonių stendai, domėtasi inovacijomis ir
populiariomis tendencijomis, parsivežta daug naujų idėjų ir kontaktų
toliau tęsti sėkmingus darbus, plečiant „Žemaitijos pieno“ produkcijos
pardavimus užsienio rinkose.